Han en Yvonne in India

Delhi/ Mandawa

04 nov. t/m 06 nov. 2009

woensdagavond vertrokken we richting Schiphol om in het van der Valk hotel te overnachten.

Donderdag zijn we om 11.05 vertrokken richting Frankfurt,waar we moesten overstappen voor onze vlucht naar Delhi in India. Na een vlucht van 7 uur zijn we om 20.30 ned. tijd geland.

Er is een tijdsverschil van 4 ½ uur later, dus het was daar toen 1 uur s' nachts .

We werden naar een hotel in Delhi gebracht voor een nacht. De volgende morgen na een zeer korte nacht zijn we verder getrokken . Na een vermoeiende tocht over zeer slechte wegen kwamen we s' avonds rond 18.15 aan in het volgende hotel ,in Mandawa. We rijden in een kleine bus want onze groep bestaat maar uit 12 personen. Doordat het een kleine bus is heeft deze geen gasvering, waardoor je elke kuil en hobbel voelt, zodat je de hele dag op je stoel zit te stuiteren. Maar goed dat mag de pret niet drukken toch? Het hotel waar we nu overnachten is een zeer mooi resort, een beetje sprookjesachtig. Vergeleken het eerste hotel, wat niet geweldig was, erg mooi.

Morgen staan we om 6.30 op om onze tocht te vervolgen. Eerst bekijken we de stad Mandawa, waarna we richting Bikaner, onze volgende bestemming.